sobota, 15 grudnia 2012

Prezentowo :)

Na dworze dalej śnieg, więc niestety rower stoi samotnie na klatce, a ja pokonuję miasto pieszo. Stylizacji też nie będzie, bo przy takiej pogodzie nie mam ochoty spędzać na dworze więcej czasu niż to konieczne. 
Wobec tego dziś prezentować będę prezenty ;)
Po pierwsze udało mi się wygrać upominek od http://filcaki.blogspot.com/, z czego bardzo się cieszę.
A po drugie pokażę kilka prezentów, które wykonałam sama dla bliskich mi osób.
Wykończyłam, prezentowane już wcześniej, słoiki.  Świąteczne pozłociłam, a lawendowy został posrebrzony przez moja mamę (bo to wyższa szkoła jazdy była). Poza tym są one już napełnione świątecznymi przysmakami. Dla najmłodszej ze słowianek uszyłam też lalkę. Namęczyłam się nad tym trochę - samo szycie jej na maszynie było dość trudne, reszta natomiast okazała się czystą przyjemnością. 
Podarunki jeszcze przed świętami powinny trafić do miejsca swojego przeznaczenia. 
I mam nadzieję, że się spodobają. :)


Lalka Tosia w całej okazałości.




Dodaj napis


A ten słoik zamiast smacznych drobiazgów zawiera sól zapachową z lawendą.