piątek, 12 października 2012

Alice in Wonderland

Cześć
To jeden z kilku blogów, jakie prowadzę. W kilku innych miejscach Internetu można mnie znaleźć. Ale w żadnym jeszcze nie prezentowałam swoich stylizacji, autorskich projektów, przeróbek ani rękodzieła innych rodzajów. Myślę, że czasem wylądują tu też wyroby rodzinne (artystek - mamy i siostry, które wraz ze mną współtworzą blog Kobiece rozmówki przy herbacie). 
Z zamiarem założenia bloga tego typu nosiłam się już jakiś czas, ale zawsze coś mi przeszkodziło - a to brak czasu, a to brak zdjęć... Czy inne czynniki geofizyczne.
Mam nadzieję, że coś będzie wyróżniać mój blog z setek innych o tej tematyce. Że będzie "Krainą Czarów".
Część prezentowanych przeze mnie zdjęć, będą to zdjęcia archiwalne, przedstawiające niekoniecznie stylizacje codzienne - niekiedy są to stroje sesyjne (jak na przykład dziś).

Zdjęcia wykonane przez Martę 15 lipca 2010. 

Alice in Wonderland





Suknia - sh
Rękawki - allegro
Baletki - CCC (najbardziej niezdzieralne buty, jakie w życiu widziałam!)