piątek, 1 marca 2013

A tak zaczęło się na dobre...

Po pierwszej sesji z Agą założyłam profil na portalu www.maxmodels.pl. I bardzo szybko dostałam pierwsze propozycje współpracy. Część z nich musiałam odrzucić z różnych względów, jak na przykład konieczność dojazdu do studia na drugi koniec Polski. Inne mogłam przyjąć i tak na dobre zaczęła się moja przygoda z fotografią. Pierwszym profesjonalnym fotografem, z którym współpracowałam jest Mirosław Maciejewski z Kołobrzegu, właściciel M&M Agency. Pierwsza z kilku sesji odbyła się 9 styczna 2010. Data ta jest dla mnie ważna również z innego powodu, ale o tym kiedy indziej. Była to pierwsza moja sesja w studio, z fotografem, którego wcześniej na oczy nie widziałam, toteż pojawiłam się na miejscu bardzo zestresowana. Całość jednak przebiegła w niezwykle sympatycznej atmosferze oraz z dużą dozą profesjonalizmu.





5 komentarzy:

  1. Przepiekne zdjęcia i Ty na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są piękne. Ja daję 80% powodzenia zdjęcia dla modelki. A czy można wiedzieć jak ma na imię nasza Blogowiczka, bo bardziej mi odpowiada filigranowa niż chuda.
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Całuski od b.m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na imię mi Czesława Krystyna.
      Dziękuję za uznanie w kwestii zdjęć. :)

      Usuń