niedziela, 27 stycznia 2013

Czas...STOP ;)

Jakoś się to zbiegło w czasie, ze wraz z zakończeniem ogłoszonego przeze mnie candy, udało mi się również przeskoczyć 5 000 odwiedzin na blogu. W związku z tym w kolejnym wpisie opublikuję zwycięzców z obu tych zabaw.
Poza tym chciałam Was przeprosić, że jest mnie tu nieco mniej niż wcześniej i przez najbliższy czas się to raczej nie zmieni - sesja daje mi się we znaki. Trzymajcie proszę za mnie kciuki. :)
Wyniki zabaw wkrótce. :)

A żeby nie było tak strasznie pusto i krótko - zielone zdjęcia wykonane przez moją Olę.
(Takie włosy miałam blisko rok temu)





 

14 komentarzy:

  1. Piękne włosy ;D Ja chciałam zrobić końcówki fioletowe ale mi nie wyszły :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe włosy, mało kto ma odwagę na tak odważny kolor włosów zrobić chociażby na końcach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nietypowy kolor ale ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalny kolor ^^

    W wolnej chwili zapraszam na Candy! :D
    always-made.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To tylko jeden z przykładów tego, co wyprawiałam z moimi włosami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. odważnie... też coś musze pomyśleć nad moimi bo białe zaczynają mi sie pomału pojawiać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony jest dobry na wszystko - ja białe mam od urodzenia. ;)

      Usuń
  7. Ładne wyglądasz na tych zdjęcia. : ) Niezły kolor. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale czadowe włosy! Te na pierwszym zdjęciu są super, taakie morskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Te od Ciebie też są śliczne ;)

      Usuń
  10. kojarzysz mi sie tu z bohaterką filmu "Rusałka"

    OdpowiedzUsuń