poniedziałek, 14 stycznia 2013

White Queen

Zapowiedź tych zdjęć wrzuciłam już w ostatnim wpisie. Dziś jednak zdecydowanie większa porcja. Zdjęcia wykonane 12.01.2013. Była to chyba pierwsza sesja podczas której na efekt pracowało tak wiele osób. Sądzę, że efekty, jakie udało się osiągnąć są najlepszym dowodem na pracę włożoną w te zdjęcia. 

Po tej sesji doszłam do wniosku, ze jazda na rowerze przynosi korzyści inne niż tylko moje coraz lepiej wyglądające uda. Mianowicie podczas godzinnych zdjęć przy -2st.C. nie zmarzłam jakoś specjalnie, zimno było mi tylko w dłonie, mimo że na sobie miała suknię bez rękawów. :)

Makijażem zajęła się Joanna Łodziato
Fryzurę oraz zdjęcia wykonał  Piotr Bartłomiej Bieniasz
A asystowała mu Magda Lachawczak








Suknia - vintage/pożyczona
Perły - vintage+DIY/ apart/ pożyczone
Etola - sh

15 komentarzy:

  1. wspaniała sesja!super wyglądasz:) mocno zmarzłaś?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, o dziwo, nie zmarzłam prawie wcale - zimno mi było w dłonie i pod koniec zdjęć, jak miałam ramiona wilgotne od śniegu, to już czuć było chłód. Ale nie było źle. :)

      Usuń
  2. Prześliczne zdjęcia ;D Jesteś bardzo fotogeniczna i podziwiam cię, że nie zamarzłaś. Ja jak wychodzę w taką pogodę w kurtce to trzęsę się z zimna, a też jeżdżę dużo rowerem. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyszłam w kurtce, bluzie itd, to tez mi było zimno. A później zdjęłam z siebie warstwy i przestało. ;)

      Usuń
  3. Piękne fotografie i pięknie na nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :-)
    niesamowita atmosfera i magia bije z tych zdjęć :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za tak pozytywny odbiór tych zdjęć. :)Cieszę się, że Wam też się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są wspaniałe ^^ Nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością się na Ciebie patrzy...zdjęcia sa klimatyczne , mroźne i przeszywające

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, wspaniale wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do wypełnienia formularza zgłoszeniowego:
    http://my-candys.blogspot.com/p/dodaj-swoj-konkurs-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Sesja jest powalająca - świetny nastrój, aż od razu się robi zimno ;) I nie mogę wyjść z podziwu, gołe ramiona przy takiej temperaturze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał jakie fotki, jaka sesja, fantastyczna Królowa Śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie:-) jak Królowa Śniegu:-) ślicznie:-) a wniosek jest jeden-w zimie żeby było ciepło trzeba zrzucić kurtki:-)

    OdpowiedzUsuń